Ugrás a fő tartalomra

Samsung UE40F6320 2101-2102 szoftverfrissítés teszt


A kezdetek kezdetén kielemeztem a frissen vásárolt televízióm képességeit. Mondhatni nem voltam elégedett, ezért rögtön frissítettem is a szoftverjét, de akkor semmi különbséget nem találtam a működésében, pedig hatalmas mennyiségű adat lett telepítve. Azóta még egy pár frissítést végrehajtottam, de semmi lényeges, sem lényegtelen változás nem jött elő. Most viszont jelentem, megtört a jég! Itt a nagy változás, ami mind megjelenésében, mind tudásában módosította az okos televíziónkat. Aki valami olyasmire gondol, hogy mondjuk külön szoftver telepítése nélkül, otthoni hálózaton keresztül lejátszott videóihoz megjelenik már a felirat, az téved. Az is melléfog, aki arra tippel, hogy esetleg, netalántán a készülékre csatolt merevlemezekkel bármiféle átviteli fájltevékenységet végre tud hajtani.
Pedig mekkora buli lenne már, ha NAS-ként tudnánk használni a smart tévét. Annál is inkább, mivel a használati útmutatóban szerepel ilyesmi leírás:
Tartalmak exportálása
A képernyő felső részén elhelyezkedő Opciók listában válassza a Küldés lehetőséget. Válassza ki az exportálni
kívánt videofájlokat, majd nyomja meg a Küldés gombot. Ezzel a kiválasztott fájlokat egy másik tárolóeszközre
exportálja.

A lehetséges fájlexportálási párosítások a következők:
Forráseszköz                         Céleszköz
USB-eszköz                         DLNA-eszköz, SugarSync, Dropbox, SkyDrive,Ndrive,mobilkészülék

Kamera                                 DLNA-eszköz
DLNA-eszköz                      USB-eszköz
SugarSync, Dropbox,
SkyDrive, Ndrive                 USB-eszköz
Mobilkészülék                      USB-eszköz

Nos, én nálam csak a lejátszás ablakocska jön ki, és ha be vagyok jelentkezve a Samsung fiókba, lőhetek fájlt a felhőbe, de azt sem minden eszközről. Viszont a Samsung Link-et telepítve kapunk egy két plusz lehetőséget, köztük a feliratokat, és a fájl átvitelt, de ezt a programot nem nevezném tökéletesnek. Először is pár nap alatt nem sikerült rájönnöm, hogy miért nem frissül a mappák tartalma. Mindig kijelölni egy új mappát türelemjáték, de hirtelen csak ezt az egy módszert találtam a frissítésre. Ja. és van amikor nem indul el betöltéskor a program, persze lehet, hogy ez bármi mástól van. Vannak server programok, amik remekül frissítik a tartalmakat, viszont mostanában nem voltak hajlandók együttműködni a televízióval feliratozás terén, pedig régebben igen., így marad a Link.

Akkor lássuk a változásokat:


A kezelési útmutató szerint ilyesmi ablakkal kezd a Smart Hub.


Régen három ábra fogadott bennünket a bekapcsoláskor, ami a három "képernyőt" jelképezte. Ezen az elsőn voltak a megnézhető legújabb YouTube-videók, valamint "az Ön és ismerősei közzétett videókat a Facebook és a Twitter
oldalakon. Egyúttal videohívásokat is kezdeményezhet barátaival a TV-kamera (külön kapható) segítségével."- volt olvasható a H.Ú.-ban,
Na, ez már megszűnt, rögtön a saját alkalmazásokba kerülünk,

                                                              de ez nem érdekes.



Ez volt itt az a jó kis felület, ahonnét visszatudtunk találni az előzőleg nézett filmjeinkhez.



Most már ez van helyette. Videó ajánlások. Nem tudom kit érdekel, de biztos tömegigény van rá.


De azért nem kell kétségbe esni, van egy RECOMMAND gomb a távirányítón. 


Ez az ablak hívható elő vele. Hiába nem kértem a beállításokban az ajánlót, csak rám akarják tukmálni.

Viszont ha tovább navigálunk eljuthatunk ebbe a katyvaszba, ami az összes csatornaváltogatásainkat, alkalmazás látogatásunkat, és egyéb tevékenységünket naplózza. Innét visszatérhetünk a film felhagyott részéhez, mert azt legalább automatikusan megtalálja, ha csatlakoztatott USB eszközön van. DLNA-án viszont nem.

Szóval akinek bejönnek ezek a változások az frissítsen, akinek meg nem, annak nem tudom megmondani miért kellene. Amennyiben mégis felfedezek valami fantasztikus változást jelentkezem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kender szelídítés

Hogy ne zuhanjak meg, a műhelyben mindig szól a rádió, de nincsen internetes, téma specifikus adó, így azt kell hallgatnom ami jön a földön. Nem alkotnék kritikát róluk, nehogy megsértődjön valaki. Elég annyi, hogy nagy részben dög unalom, viszont a hírszerkesztőkön remekül szórakozok. Néha egy értelmes mondat megszerkesztése is kihívás elé állítja őket, de a szinonima fogalmát sem ismeri mindegyik. Én sem vagyok tökéletes, de nem is kapok ilyesmiért fizetést. Mai hír: Vadkender termesztőre csapott le a rendőrség. Az illető 60 tő kendert nevelt az udvarán. A TEK tetten érte a férfit.

Spóroljon SodaStream-mel!

Bizonyára sokunk fejében megfogant a gondolat - hallgatva a reklámokra - hogy veszünk egy saját szódagépet, így alapítva konyhánkban üdítőgyárat. (Mint ahogy a reklám mondja) Meg is vettem, le is regisztráltam magam a SodaStream-nél a nagy nyeremény reményében (amit a reklámban hirdettek) Jönnek is folyamatosan a hírlevelek. A kedvencem az, amikor felteszik a kérdést: "Kiszámolta már ön, hogy mennyit spórol a SodaStream-mel?" Sajnos kiszámoltam... Nos egy cserepatron 2800 forint. Ebből talán 70 liter szóda lesz (talán, mert nem húzogatok strigulát, a reklám 80-at mond, bár van ahol 60-70 litert) így jön ki a 40 forint/liter víz nélkül. Per pillanat a Lidl-ben 1,5 liter saját márkás víz 55 forint. (37 forint/liter) Egy SodaStream narancs szörp émelyítő édesítőszerrel 1500 forint. Ebből 12 liter üdítő készíthető (ahogy a reklám állítja) Tehát a liter ár 125 forint. Ehhez ha hozzáadjuk a 40 forintos buborékot, lesz 165 forint egy liter ízesített víz, amely összegben nincs

Samsung UE40F6320 televízió teszt

Hát, képes vagyok kezdeni egy blogot, mert annyira bosszantott, hogy egy remek ajánlatnak tűnő televízióról nem találtam csak minimális információt, amik ráadásul csak a gyári adatok kellemes tálalásának tűntek, sőt azok is voltak. Tehát az alapadatokat mindenki lecsipegetheti a Samsung oldaláról, bár amikor én néztem, még csak képek sem voltak feltöltve a készülékről, a kezelési útmutató meg most már tucattermék, ami sok más készülékhez is jó, így az ember csak pislog, és nem érti mi vonatkozik az érintett típusra. Szóval a készülékről azért emitt-amott lehet informális képet találni, ezért én most nem is foglalkoztam ezzel a kérdéssel, csak olyan képeket készítettem, amik engem is váratlanul értek. Akkor a lényeg: A tv 3D-és de ez engem nem hozott lázba, talán azért, mert már van a fejemen egy szemüveg, így kettővel igen bután nézek ki. Sokkal inkább lázba hozott... Ez hülyeség. Nem hozott lázba, hanem ezen árkör kínálatában nem szerepelt olyan készülék, ami 3D nélkül adott volna